Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Blachowni

INFORMACJA KIEROWNIKA MIEJSKO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BLACHOWNI

Utworzono dnia 16.09.2022

INFORMACJA KIEROWNIKA MIEJSKO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BLACHOWNI

o przedłużeniu terminu załatwienia sprawy w zakresie złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego

Na podstawie art. 3 ust. 2, ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 1692), w związku z art. 36 §1, §2, art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Burmistrza Blachowni nr OR.0050.171.2022 z dnia 18 sierpnia 2022 r. w sprawie upoważnienia kierownika i pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Blachowni do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, Kierownik Miejsko Ośrodka Pomocy Społecznej w Blachowni. zawiadamia, iż załatwienie spraw związanych z wydaniem informacji dotyczących wniosków o wypłatę dodatku węglowego, złożonych od dnia 17 sierpnia 2022 r. nie nastąpi w terminie miesiąca.

Wypłata dodatków węglowych jest zadaniem zleconym Gminie i jego realizacja jest uzależniona od otrzymania środków od Wojewody Śląskiego.

ZAŁĄCZNIKI:

Informacja Kierownika MOPS w Blachowni

Utworzono dnia 16.09.2022, 14:10

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 93

W poprzednim tygodniu: 99

W tym miesiącu: 138

W poprzednim miesiącu: 482

Wszystkich: 271

Kalendarz

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Grudzień 2023
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Imieniny obchodzą

Zegar